Najprej na hitro ;)

Dostava za plačila na TRR (po predračunu), PayPal in kreditne ter plačilne kartice preko servisa Stripe je 2,99€. Za plačila po povzetju zaračunamo dostavo 4,99€ in upoštevajte, da Pošta Slovenije zaračuna še svojo storitev po njihovem veljavnem ceniku (trenutno je to 1,15€). Pri menjavah in vračilih ne kompliciramo - izdelek z računom pošljete nazaj na MOJA MOJA, Koseška 8, LJUBLJANA in na račun napišete kaj želite. Ponovne dostave pri menjavah tudi ne računamo. Tukajle najdete OBRAZEC ZA VRAČILO / MENJAVO / REKLAMACIJO IZDELKOV  Prosimo, da ga izpolnete in priložite pošiljki skupaj s kopijo računa.

Osebne prevzeme imamo vsak delovnik med 7:30 in 15:00. Ko je paket za vas pripravljen, vas obvestimo na sms ali email.

Za vse dodatne informacije nas dobite na 040-806-812 (Katja) ali 068-665-430 (telefon je v pisarni).

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine moja-moja.si 

Prodaja in dostava blaga je načeloma možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Po dogovoru lahko blago dostavimo tudi v tujino.

 

Varstvo potrošnikov

Spletna trgovina moja-moja.si deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

 

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene izdelkov v spletni trgovini vsebujejo 22% DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine moja-moja.si veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine moja-moja.si. Cena ne vključuje dostave.

Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

Ponudnik - spletna trgovina moja-moja.si skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

 Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

Naročanje

Naročila preko spletne trgovine moja-moja.si

Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini moja-moja.si in preko e-pošte [email protected].

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

Naročila preko e-pošte [email protected]

Naročila preko e-pošte [email protected]i morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost itd.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti [email protected].

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina moja-moja.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino  nakažemo naslednji delovni dan.

100% varen nakup, pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

VRAČILO ARTIKLA
Zagotavljamo vam 14 dnevni rok za vračilo kupljenega blaga. Če  vam izdelek ne ustreza in bi ga radi vrnili, ga lahko pošljete na naslov MOJA MOJA d.o.o., Koseška 8, 1000 Ljubljana. 

Skladno z določili 43. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov [email protected], ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na naslov podjetja MOJA MOJA d.o.o., Koseška 8, 1000 Ljubljana mora biti oddana v roku nadaljnjih 15 dni od sporočila. V tem primeru kupec sam poravna stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga. V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila izdelkov brez stroškov pošiljanja.

Izdelek morajo biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni nepoškodovani embalaži z vso priloženo dokumentacijo. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške. Prosimo, da poleg pošiljke priložite kopijo računa za kupljeni izdelek, vaše podatke ter vašo številko TRR-ja. Ko prejmemo paket vam vrnemo kupnino na vaš TRR, brez stroškov pošiljanja. Na naslednji povezavi najdete OBRAZEC ZA VRAČILO/MENJAVO/REKLAMACIJO.

STVARNA NAPAKA IN GARANCIJA TER UVELJAVLJANJE PRAVIC IZ TEGA NASLOVA

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

REKLAMIRANJE ARTIKLA

Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa ali izpolnjenega garancijskega lista.
1. Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, lahko nam pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov [email protected]

2. V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke(ime in priimek ter naslov)ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije. 

3. Za reklamiran izdelek bomo naročili prevzem paketa. Zraven paketa priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan. 

4.. Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja MOJA MOJA d.o.o. ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino opisane napake ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

MOJA MOJA d.o.o., svoje potrošnike seznanja, da zagotavlja izvensodno reševanje sporov s področja spletne prodaje pred neodvisnim izvajalcem izvensodnega reševanja sporov tj. Evropskim centrom za Reševanje sporov, Tomšičeva 6, Ljubljana, e-naslov [email protected], telefonska številka 08 205 65 90. Postopek izvensodnega reševanja s potrošniki se izvaja v skladu s Pravili EDCR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki so objavljena na naslednji elektronski povezavi: http://www.ecdr.si/index.php?id=44

MOJA MOJA d.o.o., kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi: http://ec.europa.eu/odr.

Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.

Načini plačila

V spletni trgovini moja-moja.si omogočamo plačilo na več načinov in sicer:

  • plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu (cena dostave 4,99 EUR z DDV)

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. V primeru plačila z gotovino ob prevzemu  dostavljalcu ob prevzemu paketa izročite gotovino in dostavljalec bo za vas opravil plačilo. Dostavljalec zaračunava provizijo za dostavo po svojem veljavnem ceniku. 

  • plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR (cena dostave 2,99 EUR z DDV)

V primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki za račun, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Poštnina je v tem primeru ustrezno nižja. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine. 

  • plačilo preko spletnega servisa PayPal (cena dostave 2,99 EUR z DDV)
  • plačilo s kreditnimi karticami preko spletnega servisa Stripe (cena dostave 2,99 EUR z DDV)

 

Dobavni roki

Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 1-5 dni.  V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 48ih urah.  V kolikor se vam mudi, prosim vpišite to v opombe in potrudili se bomo, da bodo kupljeni izdelki najkasneje v 2 dneh pri vas. Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 30 dni ali izjemoma celo več. 

Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na [email protected] ali 068-66-54-30 ali 040-806-812. Z veseljem vam bomo povedali koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

Dostava

Pošiljamo VSAK DELOVNI DAN.  Dostavo za online trgovino moja-moja.si opravlja Pošta Slovenije.

Varovanje podatkov

Lastnik spletnega mesta moja-moja.si (MOJA MOJA d.o.o.) zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki  bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi. 
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem "vdoru" v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Vaši osebni podatki so shranjeni na našem službenem računalniku (MOJA MOJA d.o.o.) in na gostujočem strežniku pri našem poslovnem partnerju DHH.si d.o.o. (ime, priimek, naslov, telefon, email, rojstni datum-vkolikor ga vnesete, naročila), do njih dostopajo tudi nekateri ostali poslovni partnerji, vendar izključno z namenom izvedbe naročil - računovodski servis AKC d.o.o. (ime, priimek, naslov, telefon, email, naročeni izdelki), program za računovodstvo - Vasco d.o.o. (ime, priimek, naslov, telefon, email, naročeni izdelki), Pošta Slovenije (ime, priimek, naslov, telefon), spletni servis MailChimp - vkolikor se prijavite na naše e-novice (ime, priimek, email). Ob nadgradnji in spremembah na spletni trgovini, do vaših podatkov dostopa tudi podjetje Sinusiks d.o.o. (ime, priimek, naslov, telefon, email, naročila). Ob plačilu preko TRR, se vaši podatki shranijo v spletni banki Gorenjska banka d.d. (ime, priimek, IBAN). Podatkov kreditnih in plačilnih kartic ne shranjujemo. V spletnem servisu Stripe se shranijo vaše ime, priimek, znesek plačila in naročilo. V spletnem servisu PayPal se shranijo vaše ime, priimek, naslov, telefon, email, znesek plačila in vaše naročilo.

Tehnični postopek sklenitve pogodbe oz koraki nakupa

Izbrane izdelke dodate v košarico (izbor barve ali velikosti, če je le ta na voljo). Ko imate v košarici vse izdelke, ki jih želite kupiti, kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO. Postopek nakupa se izvede v 5 osnovnih korakih:

1. POVZETEK: Preverite svojo košarico, če so izbrani izdelki prave velikosti in v željenih količinah. Če imate kodo za popust, kodo darilnega bona ali dobropisa, jo vnesete v polje PROMOKODE. Za nadaljevanje kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO.

2. PRIJAVA: Vkolikor ste v naši spletni trgovini že registrirani, vnesete uporabniško ime in geslo. Vkolikor še niste in tega ne želite, izberete hitri nakup. Za nadaljevanje kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO.

3. NASLOV: Vnesite ali preverit naslov za račun in naslov za dostavo. Za nadaljevanje kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO.

4. DOSTAVA: Izberite način dostave. Trenutno sta na voljo osebni prevzem in dostava s Pošto Slovenije. Za nadaljevanje morate označiti, da ste prebrali in se strinjate s pogoji uporabe naše spletne trgovine, nato kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO.

5. PLAČILO: Izberete način plačila. Na voljo so plačilo preko TRR, plačilo s kreditno kartico preko Stripe servisa, plačilo preko PayPal servisa in plačilo po povzetju. Za nadaljevanje kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO.

6. POVZETEK NAROČILA: Preverite povzetek svojega naročila in kliknete gumb POTRJUJEM NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA. V nekaj minutah bi moralo na vnešeni email prejeti podatke o naročilu. Vkolikor emaila ne prejmete, nas prosim kontaktirajte na [email protected] ali 068-66 54 30.

 

Avtorske pravice

Online trgovina moja-moja.si je v lasti podjetja MOJA MOJA d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. 

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

 

Osnovni podatki o podjetju

MOJA MOJA d.o.o.

KRIVEC 98

1000 Ljubljana

DŠ: SI38223864 (podjetje je davčni zavezanec)

MŠ: 3709230000

Poslovni račun: GORENJSKA BANKA; IBAN SI56 0700 0000 1143 138

SKD: M73.110 - Dejavnost oglaševalskih agencij

Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Ljubljani.

Srg 2010/30661; datum vpisa v sodni register 15.03.2010

 

Želimo vam prijetno nakupovanje :)

Vaša MOJA MOJA :)